مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-14بين الملل

گردش مجازی|تماشای گنجینه 3 هزار ساله موزه ملک به صورت مجازی+لینک


اگر ویروس کرونا و این خانه نشینی اجباری نبود، می توانستید با خیال راحت در محوطه میدان مشق قدم بزنید و آرام آرام خود را به کتابخانه و موزه ملی ملک برسانید اما اکنون می توانید به صورت مجازی از این گنجینه عظیم و در حین حال جذاب دیدن کنید.

- خبرگزاری فارس؛ سعیده اسدیان: حتماً بارها از جلوی سر در باغ ملی در ضلع شمالی خیابان امام خمینی (ره) عبور کرده اید، جایی که در پشت آن و در همسایگی میدان مشق، ساختمان وزارت امور خارجه قرار دارد و در اطرافش هم موزه ملی و پست و تلگراف، اما شاید خیلی ها ندانند که در این محوطه تاریخی موزه ای جای گرفته که گنجینه ای 3 هزار ساله را در دل خود دارد.

اگر ویروس کرونا و این خانه نشینی اجباری نبود، می توانستید با خیال راحت در محوطه میدان مشق قدم بزنید و آرام آرام خود را به کتابخانه و موزه ملی ملک برسانید اما این روزها که کویید 19 ارمغانی جز قرنطینه برای ما نداشته و حتی فرصت تهرانگردی را در ایام نوروز از مردم سلب کرده، بهترین راه این است که اینجا کلیک کنید و به صورت مجازی از این گنجینه عظیم و در حین حال جذاب دیدن کنید.

کتابخانه و موزه ملی ملک از سوی حاج حسین آقا ملک در سال 1316 وقف آستان قدس رضوی شد و هم اکنون یکی از مؤسسه های فرهنگی آستان قدس رضوی است که به شیوه غیردولتی و غیرانتفاعی در چارچوب وقف نامه شخص حاج حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مجازی|تماشای گنجینه 3 هزار ساله موزه ملک به صورت مجازی+لینک

گردش مجازی|تماشای گنجینه 3 هزار ساله موزه ملک به صورت مجازی+لینک